Arxiu del blog

dimecres, 30 de juliol del 2008

Hola de nou!!

No, no m'he perdut!!! La veritat és que teníeu tota la raó del món, el bloc ja feia pudor... Per això entren aires nous amb una nova actualització!! Weeee!! XD



La veritat és que tinc ben poca cosa per explicar-vos.
Us puc dir que la vida en parella és complicada al començament per petites tonteries, però cada dia que passa vas encaixant millor les peces d'aquest complicat puzle i ja es comença a veure el què promet ser una vida molt feliç al costat de qui més estimo!! La veritat és que no es pot demanar més!! Sóc feliç.

I desitjant de què arribin les tan esperades vacances d'agost i anar uns dies de vacances per León, segurament Oviedo, Gijón, Portugal... Llocs en els que es pugui estar sense suar, que en començo a estar fart de tanta xafogor...




Bé, per avui ja està bé. És gairebé la 1 de la matinada i demà toquen matines, és a dir que a dormir s'ha dit!!


Fins aviat... i espero que l'actualització us hagi fet il·lusió!!

6 comentaris:

Àlex ha dit...

Hombreeeeeeeeeeeee jaajja Esperem que no hagi de passar un altre mig any per al proper post ;P

M'alegro veure que les coses et van molt bé!

A cuidar-se!

Anònim ha dit...

Si em punxen no em treuen sang, ajaj mira que he entrat en plan vaig a veure les fotos de salamanca...jaja però no mira novetats!

A mi personalment m'ha fet molta il·lusió saber de tu!

Me'n alegro que tot el vagi tan bé a tu i a l'Ester, enhorabona per estrenar aquesta nova vida juntS!

UNA ABRAÇADA
Marta

DVDPG ha dit...

Ui sí... tanta felicitat, eh? No comments.

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Nen, deixa't veure una micona. Els de sempre et saluden!!!!!!!

Ah, i de veritat, m'alegro que siguis molt feliç. Però volem saber de tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonicos, xati!

Carme ha dit...

Sí, fa gàcia que actualitzis, però encara ho podries fer una mica més sovint, jejeje!!!
Records!!!

Anònim ha dit...

Published outstanding submitting! I seriously relished analyzing it again, tonsil stones you may be a fantastic article writer.I will be sure you store your blog site Satellite direct review and will eventually typically revisit sooner or later. I'm going to strongly encourage you proceed an individual's awesome discussions, have got a nice trip penis advantage saturday and sunday!