Arxiu del blog

dijous, 29 de juny del 2006

Visca St. Pere!!

Després de més d'un mes sense escriure ni una sola lletra, torno gràcies (qui m'ho hauria de dir) a St. Pere, i es que aquest és el patró del poble on treballo i des d'ahir a les 14:00 h. fins dilluns a les 14:00 h. tinc festa! I es que està tan bé això de fer mitja setmana seguida de festa... Només cal preocupar-te d'esbargir-te i viure cada moment de la manera que et vingui de gust!! Això no està bé, està molt bé!! Jajaja!! Jo voto perquè cada mes hi hagi una setmana d'aquestes, ja que si ho féssim cada setmana, al final no valoraríem la mitja setmana festiva.


Jo us diria quelcom més, però estic de vacances i he d'aprofitar el temps: he de pensar què puc fer per no haver de fotre brot a casa fins dilluns! I encara som dijous... XD